Payment Banner

Gyakran feltett Kérdések

  1. Át lehet tenni a szállítást másik időpontra?
  2. Én is átvehetem a gumikat Hannoverben?
  3. Hogyan kapom meg a gumikat?
  4. Hogyan szállítanak és mi történik, ha éppen nem tartózkodom itthon?
  5. Ki szállítja ki a megrendelt terméket?
  6. Más országokba is szállítanak?
  7. Másik címre is lehetséges szállíttatni?
  8. Mi történik, ha a csomagszállító nem kézbesíti az árut? Kapok helyette másik gumit?
  9. Mi történik, ha késik a szállítás?
  10. Mikor tudom meg a szállítás pontos időpontját?
  1. Át lehet tenni a szállítást másik időpontra?

    Amennyiben a gumik már úton vannak Önhöz, nem lehetséges másik szállítási időpontot választani, mert a megbízott csomagszállító útvonalterve tőlünk független. Kérjük, mérlegelje azt a lehetőséget, hogy az árut mással (pl. szomszéd) veteti át. Amennyiben a csomagszállító szolgálat nem tudja átadni az árut, értesítést kap az új szállítási időpontról illetve a telefonos elérhetőségről.  



  2. Én is átvehetem a gumikat Hannoverben?

    A gumiabroncsok személyes átvétele Hannoverben nem lehetséges, hiszen az árukat egész Németország területén működő raktárunk egyikéből szállíttatjuk Önnek.



  3. Hogyan kapom meg a gumikat?

    A rendelés során meg kell adnia egy szállítási címet. Lehetősége van különböző címekre küldeni a számlát és a megrendelt terméket. Amennyiben nem kívánja vagy nem tudja átvenni a megrendelt terméket lakcímén, szívesen elszállítjuk másik címre is (szállítási cím). Ebben az esetben is a számlázási címre küldjük a számlát. Szállítási címként bármilyen kívánt címet megadhat, pl. egy szerelőműhelyét, partnerünk szervizéét, benzinkutat stb. Ezért a szolgáltatásért nem számolunk fel külön díjat, a termék ára tartalmazza a szállítási költségeket.



  4. Hogyan szállítanak és mi történik, ha éppen nem tartózkodom itthon?

    A DPD und GLS csomagszállító szolgálatokkal dolgozzunk együtt. Amennyiben a címzett nem tartózkodik otthon, a szállító futár megkísérli pl. a szomszédoknak átadni a csomagot. Ha ez nem sikerül, értesítést hagy hátra, amely alapján a címzett felveheti a kapcsolatot a céggel.



  5. Ki szállítja ki a megrendelt terméket?

    Áruinkat a Deutscher Paketdienst (DPD) és a General Logistics Systems (GLS) szállítja házhoz.



  6. Más országokba is szállítanak?

    Természetesen más országokba is szállítunk. A különböző országok zászlói a menülista legalján a www.gumik.hu kezdőlapon tájékoztatják a célországokról. Amennyiben nagyobb mennyiséget (több, mint tíz darab abroncsot) kíván rendelni, a csomagszállító szolgálattól kedvezményes feltételek mellett kaphatja meg a termékeket. Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a gumik@delti.com e-mail címen.



  7. Másik címre is lehetséges szállíttatni?

    Bármely kívánt címre szállítunk Magyarország területén belül: direkt az ügyfélhez, alternatív címre vagy szervizpartnereink egyikéhez.



  8. Mi történik, ha a csomagszállító nem kézbesíti az árut? Kapok helyette másik gumit?

    Ha a csomagszállító nem szállította az árut, természetesen azonnal küldünk kárpótlásként másikat. Kérjük, értesítsen minket a megbízási szám (RD-Nr.) megadásával e-mailen: gumik@delti.com vagy a 0036 19996255-ös számon .



  9. Mi történik, ha késik a szállítás?

    Ha a gyártó szállítási nehézségei miatt a megrendelt terméket csak késedelmesen tudjuk eljuttatni Önnek, azonnal tájékoztatjuk és egyidejűleg felkínálunk egy másik, azonnal rendelkezésre álló gumiabroncsot.



  10. Mikor tudom meg a szállítás pontos időpontját?

    Amint az áru elhagyta a raktárat, e-mailen értesítjük az előrelátható szállítási időpontról. Pontos időpontot nem tudunk közölni, mert az áru kiszállítását a DPD és a GLS csomagszállító szolgálatok végzik.