Gyakran feltett Kérdések

  1. Bármely szerelőműhelybe szállíttathatom a gumikat ?
  2. Hogyan találom meg a legközelebbi szerelőműhelyt?
  3. Ki szereli fel a gumiabroncsokat?
  4. Nincs szerviz lakóhelyem közelében, a gumikat mégsem szeretném lakcímemen átvenni. Tudnak segíteni?
  5. Tájékoztatnom kell a szervizt a szállításról?
  1. Bármely szerelőműhelybe szállíttathatom a gumikat ?

    Alapvetően bármely regisztrált partnerünkhöz szállíttathatja az abroncsokat. Eltérő esetben külön jelezzük az adott műhelynél honlapunkon.



  2. Hogyan találom meg a legközelebbi szerelőműhelyt?

    A Szervizkeresés oldalon adja meg az irányítószámot, a helység nevét vagy az előhívószámot. A találati listán szerepelnek a keresési feltételeknek megfelelő szervizek.
    Nehézségei támadtak a szervizkereséssel? Szívesen segítünk. Vázolja a problémát e-mailen a gumik@delti.com címre vagy hívja a 0036 19996255-ös számot.



  3. Ki szereli fel a gumiabroncsokat?

    Szervizpartnereink egész országra kiterjedő hálózatával rendelkezünk. Az árut közvetlen a szerelőműhelybe is elszállíttathatja. A megrendelés során válassza ki a megfelelő szervizt a közelében, majd egyeztessen időpontot velük.



  4. Nincs szerviz lakóhelyem közelében, a gumikat mégsem szeretném lakcímemen átvenni. Tudnak segíteni?

    Szívesen elszállítjuk a gumikat "saját" szervizébe vagy bármely más kívánt címre. A számlázási címnek és a szállítási címnek nem kell egyeznie.



  5. Tájékoztatnom kell a szervizt a szállításról?

    Partnereink automatikus értesítést kapnak, amint az áru elhagyta a raktárat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a lehetőség csak akkor áll rendelkezésére, ha a megrendelés folyamán a szervizbe való szállítás opciót választotta. A biztonság kedvéért ajánljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a szervizzel és tájékoztassa a munkatársakat, hogy az árut a szerviz címére rendelte meg. Ekkor tisztázhatja velük a felszerelés pontos időpontját is.