Gyakran feltett Kérdések

  1. Hogyan lehetek a Delticom szervizpartnere?
  2. Hol aktualizálhatom a szerviz adatait és árait?
  3. Vannak kereskedői áraik?
  1. Hogyan lehetek a Delticom szervizpartnere?

    Két internetes oldalt ajánlunk az érdeklődő szervizek és kereskedők figyelmébe. Itt jelentkezhet szervizpartnerünknek, amennyiben szeretne díjmentesen felkerülni az ajánlott szervizállomások listájára.

    Amennyiben kereskedőként vagy szerviztulajdonosként profitálni kíván kedvező kereskedői árainkból, jelentkezzen a www.gumik123.com oldalon. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a nagy érdeklődés miatt jelentkezésének feldolgozása kb. hét munkanapot vesz igénybe.



  2. Hol aktualizálhatom a szerviz adatait és árait?

    Itt bármikor módosíthatja és kiegészítheti szervize adatait. Kérjük, ne felejtse:
    minél teljesebb és kifejezőbb a szerviz profilja, annál több ügyfél fordul Önhöz. Hozzáférési adatait a regisztráció után elküldtük Önnek e-mailen. Amennyiben a belépésnél problémák lépnek fel, kérjük, forduljon hozzánk e-mailen: montage-hu@delti.com



  3. Vannak kereskedői áraik?

    Ha élni szeretne kereskedőknek kínált kedvező kondíciókkal, kérjük, jelentkezzen be a www.gumik123.com oldalon. Kattintson a "Regisztrálás most" linkre. Miután elolvasta és elfogadta általános szerződési feltételeinket, töltse ki a megjelenített űrlapot és küldje el. Mintegy hét munkanap múlva megkapja személyes jelszavát, amellyel bejelentkezhet a www.gumik123.com oldalon.