Payment Banner

Gyakran feltett Kérdések

  1. Más vásárlói jogokkal rendelkezem egy internetes áruházban, mint egy hagyományos üzletben?
  2. Mit tehetek, ha a szállított gumi sérült?
  1. Más vásárlói jogokkal rendelkezem egy internetes áruházban, mint egy hagyományos üzletben?

    A gumik.hu a hannoveri székhelyű Delticom Rt. magyarországi internetes gumiabroncs áruháza. Hétnapos gondolkodási időt biztosítunk Önnek, amennyiben igényt tart erre és jelzi a rendelésnél. 30 napig visszaküldheti a gumikat, amennyiben nem használta és nem szerelte fel őket. Sérült vagy hibás gumik szállítása esetén a fogyasztóvédelmi törvény védi Önt. Megilleti Önt a törvényileg előírt tizennégy napos ellentmondási jog is.



  2. Mit tehetek, ha a szállított gumi sérült?

    Amennyiben sérült vagy hibás árucikket kap kézhez, a szavatossági idő lejárta előtt panaszt tehet. A szavatossági idő a szállítás napjától számítva 24 hónap.
    Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailen: gumik@delti.com, faxon 0049 51 18 79 89 186 vagy telefonon 0036 19 99 62 55. Ezt követően panasztételi űrlapot küldünk Önnek. Kérjük, töltse ki hiánytalanul és küldje vissza aláírva.

    A reklamált terméket kivizsgálás céljából visszaküldjük a gyártónak. 

    Figyelem: ne küldjön vissza gumiabroncsot a cég székhelyére, Hannoverbe. Ezen a címen nem tudunk árut visszavenni.
    A már felszerelt gumiabroncsnál jelentkező esetleges problémák esetén kérjük, forduljon szervizéhez.