Gyakran feltett Kérdések

  1. Hogyan módosíthatom a megrendelendő gumik számát?
  2. Hogyan rendelhetek több gumit egy megrendelés alkalmával?
  3. Hogyan rendelhetek?
  4. Honnan tudhatom, hogy elment-e a rendelésem?
  5. Kihez fordulhatok szállítással kapcsolatos kérdéseimmel?
  6. Miért nem kaphatóak már bizonyos abroncsok?
  7. Nem vagyok biztos abban, hogy megérkezett-e a megrendelésem. Mit tehetek?
  8. Rendelhetek az interneten kívül más módon is?
  9. Szükség van a rendeléshez jelszóra?
  10. Téves rendelést adtam le. Mit tehetek?
  1. Hogyan módosíthatom a megrendelendő gumik számát?

    A rendelés alapbeállítása négy rendelendő gumiabroncs. Amennyiben ennél kevesebb vagy több gumit kíván rendelni, a rendelés első lépésénél megváltoztathatja ezt a számot. Itt kattintson a „darabszám módosítása“ gombra és adja meg a kívánt számot.



  2. Hogyan rendelhetek több gumit egy megrendelés alkalmával?

    Több különböző gumiabroncsot rendelhet, ha a találati oldalon a "Kosár" gombra kattint a kiválasztott gumi mellett. Ezt követően kattintson a "Kosár" pontra a "Vásárlás" menüben. Itt megtalálja az összes kosárba tett gumit.



  3. Hogyan rendelhetek?

    Az alábbi oldalon: Így működik a megrendelés részletes leírást talál a megrendelés menetéről. Amennyiben kérdései vagy javaslatai vannak, kérjük, forduljon hozzánk e-mailen gumik@delti.com vagy hívja a 0036 19996255-ös számot, amelyen készséggel állunk rendelkezésére.



  4. Honnan tudhatom, hogy elment-e a rendelésem?

    A rendelés elküldése után e-mailen vagy faxon írásos megerősítést kap. Amennyiben e-mail címe ill. faxszáma megadása ellenére nem kap megerősítést, rendelése vélhetően nem érkezett meg. Ebben az esetben küldje el újra a megrendelést.



  5. Kihez fordulhatok szállítással kapcsolatos kérdéseimmel?

    Kérjük, ilyen esetben írjon a gumik@delti.com e-mail címre vagy hívja a 0036 19996255-ös számot.



  6. Miért nem kaphatóak már bizonyos abroncsok?

    A gyártó szállítási nehézségei miatt esetlegesen nem szerepelnek bizonyos típusú gumik kínálatunkban. Szívesen felvesszük azonban rendelését. Amint az áru ismét szállítható, értesítjük.  



  7. Nem vagyok biztos abban, hogy megérkezett-e a megrendelésem. Mit tehetek?

    Amint megkapjuk megrendelését, e-mailben írásos megerősítést küldünk a rendelési számmal együtt. Amennyiben nem kapott megerősítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen: gumik@delti.com ill. telefonon a 0036 19996255-ös számon.



  8. Rendelhetek az interneten kívül más módon is?

    Amennyiben nem szeretne interneten keresztül rendelni, telefonon (0036 19996255) vagy faxon (0049 51187989186) is leadhatja megrendelését. Kérjük, közölje az árucikk pontos nevét és a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve a fizetés módját (előre való átutalás, csekk, hitelkártya). Hitelkártyás fizetésnél kérjük, adja meg a kártya számát és érvényességi idejét.



  9. Szükség van a rendeléshez jelszóra?

    Nem. Miután megerősítette a megrendelési űrlapon, hogy elolvasta és elfogadja az üzleti szabályzatot, azonnal továbbmehet a második lépéshez. Hagyja szabadon az "e-mail" és a "jelszó" mezőket és kattintson a 2. lépés gombra.



  10. Téves rendelést adtam le. Mit tehetek?

    Amennyiben téves rendelést adott le, természetesen töröljük a megbízást.